سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستان . حتما شنیدین که رجب و شعبان مقدمه ای هستن برای مهمانی خدا... به فرمایش امام خامنه ای ؛ درواقع این سه ماه فرصتتی هست که خدا برای بیشتر فکرکردن بهمون داده چون اسلام دین تفکره. خوبه از همین امروز با خودمون فکرکنیم و هرچی خصلت بد که در خودمون سراغ داریم بنویسیم... مثل غیبت ،‌دروغ ،‌ ریا و .... بعد راجع به هر کدومشون خوب فکرکنیم ... اگه لازمه مطالعه کنیم ،‌اگه لازمه از ادمهای آگاه مشورت بگیریم و بعد تصمیم بگیریم که برای خودش... فقط و فقط برای خود خدا ،‌ اون صفت بد رو به یه صفت خوب تبدیل کنیم... شک نکنید که خدا کمک میکنه ... خدا به هرکس که بخواد هدایت بشه کمک میکنه... مهم نیست بقیه چی راجع به شما فکرمیکنن ... مهم اینه که خدا از کاری که همین الان دارین میکنین راضی باشه!

پی نوشت: وضو که میگیری یادت باشه نیت کن قربه الی الله .. تا هرکاری بتونی باهاش بکنی؛ هرکاری ،‌به جز گناه!

اللهم صل علی محمد و آل محمد  وعجل فرجهم

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در پنج شنبه 90 خرداد 26ساعت ساعت 8:35 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

باورم نمیشد دارم این حرفا رو از بهترین دوستم میشنوم. از هز کسی انتظار شنیدنشو داشتم الّا اون! وقتی از جلسه امتحان اومدیم بیرون و داشتم از اینکه بچه ها چقدر راحت تقلب میکردن گله میکردم و میگفتم: به نظرم تقلب هیچ فرقی با دزدی نداره.... گفت: این طورام نیست! سخت نگیر!! به نظر من که کار بدی نیست!!! هر کسی عرضه شو داشته باشه تقلب میکنه!!!! گفتم: به عرضه نیست اتفاقا! پس با حق الناسی که می مونه گردنت چی کار میخوای بکنی؟! گفت: بحث نکن! ول کن این حرفا رو!! از تعجب دهنم باز مونده بود و حس کردم اون موقع دیگه ادامه ی بحث بی فایده است. بعد با خودم فکرکردم یعنی انقدر گناه و نافرمانی از خدا برامون عادی شده؟! به همین راحتی میگیم ولش کن؟!! جالبه کار ما بنده ها... وقت گیر و گرفتاری ،‌چنان به التماس می افتیم جلوش که انگار رفع اون مشکل آخرین ارزومونه توی این دنیا! اما وقتهای خوشی که میشه فقط زورمون به خدا میرسه که بذاریمش یه گوشه و راه خودمونو بریم... عجب از ما بنده ها.... عجب!

بابا به خود با معرفتش قسم که دستوراش ویترین بقالی محلّمون نیست که هر چی دلمون بخواد برداریم و هر چی نخواستیم بذاریم بمونه ! دکور خونمون هم نیست که هر وقت و هر جور که دلمون خواست عوضش کنیم!! دستور خدا ، اسمش روش هست... دستور خداست! حالا نمیدونم چرا بعضی وقت ها ما ادم ها یادمون میره چی بودیم و چی شدیم ... فراموش میکنیم یهو که از کجا اومدیم و کجا باید بریم! اون هدف اصلیه یادمون میره! وای.... حالا اینا که گفتم خوبه! تازه میخواست بره از اونی که نتونسته بود بهش تقلب برسونه عذرخواهی کنه!! وای... کاش بهش میگفتم : آخه ابجی گلم! خدا خیلی دوستت داشته که نذاشته حق الناس بیفته گردنت... تازه باید بری خدا رو شکرکنی نه اینکه....! میدونین از چی لجم گرفت؟ از اینکه امثال این ادما خیلی وقتها ادعاشونم میشه و دعوی گرفتن حق مردم رو از بعضی ها میکنن و همون بعضی ها رو میبندن به باد انتقاد که ال و بل! اما نوبت خودشون که میرسه ... یهو معنی حق و حقوق عوض میشه! اخ که ما ادم ها از این بی بصیرتی ها و بی توجهی ها و کج فهمی ها و البته این جور وسوسه ها چه ضررها که نکردیم و نمیکنیم.....

پی نوشت: الهی اعوذ بک من شر نفسی

پی در پی نوشت: الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمؤمنین . سلام دوستان گلم! پیش پیش تولد مولای عزیزمون مبارک همتون.

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در یکشنبه 90 خرداد 22ساعت ساعت 7:22 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: حقیقت مولا حق امام علی تقلب دروغ ادعا

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستای گلم. ماه رجبتون مبارک...! گل تقدیم شما

این مدت همش با خودم فکر میکردم عجب جالبه که ما آدم ها از وقتی به این دنیا میایم و همین طور که بزرگ تر میشیم ،‌ دل بستگی هامونم به این دنیا بیشتر و بزرگتر میشن! عجب جالبه که مرگ درست همون زمانی سراغمون میاد که اصلا انتظارشو نداریم... درست همون زمانی که داریم حسابی با داشته هامون حال میکنیم و به آرزوهامون فکر میکنیم!! میفرماید: آدمی پیر چو شد حرص جوان می گردد/ خواب در وقت سحرگاه گران میگردد!/  مصرع اول رو نمیدونم اما مصرع دوم رو مطمئنم خیلی هامون تجربه کردیم! با خودم فکرکردم حکایتی دارن این دنیا و آخرت با هم ها..!! و حکایتی داریم ما آدما با این دوتا!! شاید خیلی هامون فکرکنیم برای داشتن یه آخرت خوب و ترو تمیز ، باید زد و دنیا رو شکست (خودم قبلا این طور فکرمیکردم!) اما بذارین کشف جالب خودمو بگم! این که اتفاقا توی اسلام عزیز ما ، برای بدست آوردن یه آخرت باکلاس(!) باید اول دنیا رو بسازی! هممون این حدیث رو از پیامبر(ص) شنیدیم که میفرماید: الدنیا مزرعه الاخره... فکرمیکنم این یعنی آدم عاقل برای بدست آوردن محصول خوب ،‌ اصولا حسابی به زمینش می رسه و آبادش می کنه! خلاصه این که از یه دنیای خراب ،‌نمیشه انتظار یه آخرت خوب رو داشت...

*****

یا من ارجوه لکل خیر..........

اللهم صل علی محمد و آل محمد

یاعلی و التماس دعا

 



نوشته شده در یکشنبه 90 خرداد 15ساعت ساعت 12:49 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: ماه خدا دنیا رجب اخرت پیامبر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستان.... حتما خوندید: ولو لا انت یاعلی ،‌ لم یعرف المؤمنون بعدی.... داشتم فکر میکردم عجب حرف بزرگی زده پیامبرمون اینجا! هرگز شناخته نمیشدن.... اونم با لفظ کلی مؤمنان... نگفته شیعیان ! گفته مؤمنان! حالا اینو بذارید کنار این قضیه که توی جامعه ی بعد از امام علی (ع) به حیوانی مثل یزید میگفتن امیر مؤمنان!! اینو بذارید کنار این قضیه که بعد از ضربت خوردن مولامون توی محراب مسجد کوفه ... وقتی مردم ناآگاه شنیدن که ایشون در حال سجده ضربت خوردن ،‌ بعضی ها می پرسیدن : مگه علی نماز هم میخوند؟!! و حالا شاید وقتی خطبه ی سوم نهج البلاغه رو بخونیم ،‌ بتونیم کمی از همه ی رنج های مولامون رو بفهمیم ... شاید! هرچند به قول مولانا : چند گنجد قسمت یک روزه ای/ تا بریزم بحر را در کوزه ای

اینا رو بذارید کنار هم و بعد دوباره بخونید : ولو لا انت یا علی ،‌ لم یعرف المؤمنون بعدی....

*****

اللهم العن ظالمیهم من الاولین و الاخرین

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در جمعه 90 اردیبهشت 30ساعت ساعت 8:59 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: شهادت امام زمان نماز امام علی ندبه

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستان گلم... ببخشید نبودم یه مدت! حسابی درگیر درسای دانشگاه شدم! خیلی وقت بود فرصت نمیشد خبرهای قیام ها رو پیگیری کنم ... انگار همچنان دارن مسجد خراب میکنن و قرآن آتیش میزنن... واقعا نمیدونم چی فکر کردن پیش خودشون؟!!!! لابد میخوان ادعا کنن به استناد واقعه تخریب مسجد ضرار بدست پیامبر ،‌ خراب کردن مسجد هم سنت پیامبره نعوذ بالله!!! نمیدونم این ادم ها احمق ان ... یا خودشونو زدن به نفهمی.... !؟ یعنی هنوز نمیدونن قرآن و دعا و حتی خود کعبه ... هیچ ارزشی نداره وقتی پشتش تفکر الهی نباشه! کعبه ای که امام حسین (ع) بهش پشت کرد و طوافشو نا تمام گذاشت ... چیزی جز یه مکعب سنگی بی ارزش نبود...  کما اینکه اگه همون زمان  هم کسی چشم بصیرتش کار میکرد میتونست ببینه ،  این قلب کعبه است که داره از دروازه مکه به سمت دشت بلا میره ... نه حسین بی علی !! الان هم بی حضور مولامون ... بی حضور امام زمانمون (عج) این کعبه جز یه دکان برای (مثلا) خادم حرمین و یه بت سنگی برای مردمی که بدون درک حجت خدا دور اون می چرخن ،‌ هیچی نیست ! مگه نشنیدن اون سخن معصوم(ع) رو که فرمود : بالعدل قامت السماوات و الارض ... و مگه آیا کسی شک داره که وجود امام ،‌عین عدالته؟!

اللهم انصرنا علی القوم الکافرین و اجعل عواقب امورنا خیرا

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در شنبه 90 اردیبهشت 24ساعت ساعت 8:8 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: شهادت کربلا امام حسین مسجد ضرار بحرین قرآن

 

آب.... بسوزد دلت !

باد... پریشان شوی !

خاک ... عزا بر سرت !

پیش نگاه شما ،‌ مادر خورشید سوخت ....

 

یازهرا... التماس دعا



نوشته شده در شنبه 90 اردیبهشت 17ساعت ساعت 7:41 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستان! نمی دونم به این توجه کردین یا نه... وقتی بچه ای به دنیا میاد... ما آدم ها سعی میکنیم از این دنیا براش بگیم! مثلا اینکه میبریمش پارک ،‌براش قا قا لی لی می خریم ،‌ مدرسه میره و ... به عبارت دیگه همه دارن یه جوری از لذت های دنیا براش می گن!! اما همین که این بچه کم کم میشه مثل خودمون و بهتر اجتماع رو درک میکنه و خوب و بد رو تشخیص میده ... باید مبارزه کردن رو یاد بگیره ... خشونت رو بفهمه و اگه به دنیای دیگه ای هم معتقد باشه ... باید بدونه و درک کنه که یه روز باید از همه ی چیزهای قشنگی که توی این دنیا داشته دل بکنه و همه رو بذاره و بره!!! حکایت عجیبیه... حکایت هبوط آدم... حکایت موندنش روی این کره خاک و حکایت برگشتنش به اونجایی که ازش اومده!

بذارین یه جور دیگه بهش نگاه کنیم ... ما ادم ها وقتی پا به این دنیا می ذاریم... اولش فقط با ماده طرفیم... کمی بعد درونمون ،‌ ما رو مجبور میکنه به معنا هم فکر کنیم و اون رو کنار ماده بذاریم... و اگه موجودات سعادتمندی باشیم... می تونیم طبق فرمول E=mc2 جناب انیشتین ،‌ تمام ماده ای رو که در زندگی مون درک کردیم به انرژی (همون معنا!) تبدیل کنیم و به اونجا برسیم که عرفا بهش میگن عین الیقین....!

یادمه استادی می گفت : معنا ،‌یافتنی است ،‌نه بافتنی! اگه خوب به زندگی ها و ادم های دور و برمون نگاه کنیم ،‌ همه یه جوری دنبال همین معنا میگردن ... این مصداق هاست که گاهی متفاوت میشه... و همه ی معنا و تنها حقیقت موجود ،‌ همون خداوندیه که همه ی راهها به اون ختم میشه!

به قول حضرت حافظ: عاشقان را گر در آتش می پسندد لطف دوست/تنگ چشمم گر نظر در چشمه ی کوثر کنم

*****

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در پنج شنبه 90 اردیبهشت 8ساعت ساعت 5:34 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: عشق خدا حافظ آفرینش انیشتین آدم

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin