سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

بسم رب الشهدا و الصدیقین

و شما همسفر ملائک شدید ، در عروج ملوکی شان.... واکنون ،‌گمنامی سهم ماست... ای نامداران آسمان!

پ.ن1: سلام. ما که این وسط کاره ای نبودیم و نیستیم، وقتی هیچ کاری نمیتونیم برای خودمون بکنیم ، بالاخره خود شهدا دست به کار میشن و مثل همیشه یه کاری میکنن ، کارستان!! مهرماه امسال... بوی ماه مهر میاد! مثل اون قدیم ندیما...

پ.ن2: چشم به راه یه عزیزی هستیم ... عزیزی که نمیشناسیمش... اما فکرکنم اون خیلی خوب ما رو میشناسه!

پ.ن3: کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد....

(شادی روح شهدای گمنام صلوات، حمدشو بی زحمت واسه ما بخونید!)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یاعلی والتماس دعا



نوشته شده در یکشنبه 90 شهریور 27ساعت ساعت 9:3 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: شهادت گمنام آسمان عاشق معشوق حمد عزیز شناخت

بسم رب الشهدا والصدیقین

فکرکردن کاری است که عده ی معدودی در هر جامعه انجام میدهند و عده ی زیاد دیگری نیز فکر میکنند که دارند انجامش میدهند!

پ.ن1:سلام دوستای گلم. توی مصر داره جدی جدی انقلاب میشه انگار!! عکسهای تسخیر لانه صهیونیست ها خیلی شبیه عکسهای تسخیر لانه آمریکایی ها درایرانه ... فقط دومی سیاه سفید بوده ،‌اولی رنگیه!!مؤدب

پ.ن2:نتایج کنکور امسال هم اعلام شد!چشمک اونم در چه روز مبارکی!!خیلی خنده‌دار درست روز 11سپتامبر!!!وااااای به نظرتون کی پشت این قضیه بوده؟باید فکر کرد بازم آمریکا و اسرائیل؟؟؟!!!مدرک داشتنمشکوکمپوزخند

پ.ن3:حضرت استاد میفرماید: آتش آن نیست که از شعله او خندد شمع/ آتش آن است که در خرمن پروانه زدند...

اللهم صل علی محمد و آل محمدو عجل فرجهم

یاعلی والتماس دعا



نوشته شده در دوشنبه 90 شهریور 21ساعت ساعت 8:29 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: آمریکا کنکور مصر انقلاب بیداری اسلامی خاورمیانه حافظ 11سپتامبر تحول تفکر اندیشه شمع پروانه

بسم رب الشهدا والصدیقین

سلام دوستان! میدونید که عادت ندارم زیاد حرف بزنم ولی بنظرم لازم بود حتما یه تذکری به هممون بدم... مدتیه خبرهایی از پایتخت در خبرگزاری ها منتشر میشه که مطمئنا شایسته ی جمهوری اسلامی نیست! هرچند بعضی دوستان اصرار دارن که نباید این مسائل رو خیلی بزرگش کرد اما آیا واقعا با فروکردن سر توی برف خطر رفع میشه؟!! اتفاقات شرم آوری مثل اون چیزی که در پارک آب و آتش تهران اتفاق افتاد در حال برگزاریه و هیچ کدام از طلایه داران فرهنگی موضع خوب و محکمی در این باره نگرفتند و این باعث تأسفه! فرهنگی که امام خامنه ای (حفظه الله) میگن : جانم رو براش فدا میکنم . ؛ امروز بعد از 32 سال از انقلاب قرار نبود اینطوری بشه!! قرار نبود فضای جامعه انقدر مسموم بشه که یه دختر به جای اینکه از بدحجابی خجالت بکشه ،‌از چادر مشکی اش خجالت بکشه! متأسفانه این نگاه به ظاهر روشنفکرانه که در باطن شدیدا مرتجعانه است ، خیلی از مردم ما رو گرفتار کرده ... این نگاه که حجاب و خیلی از دستورات صریح قرآن ،‌جزء امور شخصی هستن و ربطی به اجتماع ندارن!!

میخوام از دوستانی که این طور فکر میکنن یه سوال بکنم : به نظرتون اگه یکی از این خانم ها و آقایونی  که با ظاهر نامناسب و بعضا زننده بیرون میان ، توی شهر نابیناها زندگی میکردن ،‌بازم همچین لباسها و ظاهری برای خودشون می ساختن یا نه؟!!

متأسفم که توی جامعه ی ظاهرا اسلامی ما ، خیلی از جوون ها درگیر مسائل غیر ضروری شدن و انقدر اسیر روزمرگی های این دنیا شدن که اصل و حقیقت رو یادشون رفته ! نمیدونم این شعر مولانا به گوشتون خورده یا نه... که میگه :

روزها فکر من این است و همه شب سخنم/ که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

ز کجا آمده ام ،‌آمدنم بهر چه بود؟/ به کجا می روم آخر ، ننمایی وطنم

پ.ن1: یه جمله معروف هست که میگه : خواستن توانستن است! نمیدونم چرا بعضی ها اشتباها فکر میکنن دانستن توانستن است... کاش از سرنوشت برادران یوسف پند بگیریم... اونجا که میگن ما یوسف رو میکشیم و بعدش توبه میکنیم و مثل بچه خوب زندگی میکنیم!!‌ قرآن داره به ما میگه که آی مسلمونا! عبرت بگیرید... این طور نیست که هر وقت بخواید بتونید توبه کنید .. اینطور نیست که تا هر وقت دلمون خواست و موقعیتش بود بتونیم گناه کنیم و بعد هر وقت هوس خدا کردیم ،‌توبه کنیم و زاهد بشیم... توبه کردن توفیق میخواد ! کاش باور کنیم این قرآنی که برامون نازل شده برای روی طاقچه و سفره ی عقد و ختم عزیزانمون نیست!! این قرآن قطعا وسیله ی هدایته ...

پ.ن2: بگذریم از دوستانی که علاقه نداشتن به تاریخ و سنت ها رو یه جور تجدد و پز روشنفکرانه میدونن، برای اونهایی عرض میکنم که گاهی تاریخ رو ورق زدن... تاریخ وسیله ی عبرته برای ما ... نه منبعی برای قضاوت و تفسیر به رأی!

پ.ن3: 255 - 1432  خودتون حساب کنید چند سال گذشته!! کافی نیست؟!!!


ادامه مطلب

نوشته شده در سه شنبه 90 شهریور 15ساعت ساعت 10:49 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

بعضی چیزها حقیقت اند ، بعضی حقیقت ترند.....!

پ.ن1:سلام دوستان خوبم! یه دعای قشنگی هست که میگه: اللهم ما عرّفتنا من الحق فحمّلناه و ما قصرنا عنه فبلّغناه...

پ.ن2:باورم نمیشه!وااااای باورتون میشه؟! یاد پست اول ماه رمضون خودم افتادم... عید فطر مبارک! به همین زودی گذشت...گریه‌آور تازه داشتیم کیف میکردیما.... ای بابا! این حکایت همیشگیه... روزای خوب ،‌زود تموم میشن! حواستون باشه رفقا... یه کاری کنین مزه ی آخرین افطار تا ماه رمضون سال بعد زیر زبونتون بمونه ها!!پوزخند

پ.ن3:سلام مخصوص به امام رضا(ع)ی عزیزم دوست داشتنکه دلم براش خیلی تنگ شده بود... انشااله همین روزا میرم میبینمش! جای همتونم خالی میکنم. قول!

پ.ن4: تا حالا دقت کرده بودین؟ قبل از پیامبر ما(ص) فقط یه موسی شده بود کلیم الله ، اما وقتی قرآن اومد انگار همه ی آدما شدن کلیم الله! خدامون خیلی مهربونه...گل تقدیم شما اونایی که میگن چرا خدا با پیامبر صحبت کرده و مثلا با ما نکرده حواسشونو جمع کنن ها!!

پ.ن5: مهربونی خدا ته نداره.... خیلی التماس دعای فرج...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یاعلی



نوشته شده در سه شنبه 90 شهریور 8ساعت ساعت 12:32 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: امام زمان فرج مهمونی خدا دعا سحر امام رضا ماه رمضون علی افطاری آخر ثانیه ها

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستان خوبم. توی وبلاگ یکی از دوستان مطلبی رو با عنوان : بیایید درمساجد ازدواج کنیم . خوندم که به نظرم نکته ی جالبی بود (http://waitfaraj.blogfa.com/post-247.aspx)

به نظرم خیلی باید همه به این فکر کنیم که چی شد که واقعا مساجد از اون جایگاهی که در قرون شکوفایی اسلامی داشتن انقدر تنزل پیدا کردن... مسجدی که در حکومت پیامبر(ص) پایگاه درس و بحث و حتی جلسات فرماندهی جنگ بود ... مسجدی که پایگاه اصلی فرهنگی و اجتماعی و سیاسی مسلمونها بود ، چرا باید امروز جز چندساعت در روز اونم فقط برای خوندن فریضه ، درش بسته باشه؟!!! مسجد در زندگی مسلمون ها فقط یه مکان سرپوشیده برای برگزاری نمازجماعت نبوده ، جایی بوده که قبل از اینکه مدرسه ای وجود داشته باشه ،‌اولین مکان برای فکرکردن و پرسش  وپاسخ و تعقل بوده ، اولین مکان برای رشد فکر انسانها ... واقعا درد بزرگیه... دوری از مسجد خیلی چیزها رو سبب شد. متأسفانه الان شاید توی ذهن خیلی ها تفکر ارمغانیه که جریان تجدد و روشنفکری از غرب قرن18برای ما آورده در حالیکه اولین مکان برای رشد اندیشه ها در اسلام همون مسجد بوده . گاهی فکر میکنم این تخصصی کردن کارها ظلم در حق دین بود... نه به دلیل اینکه این کار ذاتا نادرسته ... بلکه به این خاطر که ما اون رو درست نفهمیدیم و خیال کردیم که دین هم مثل بقیه چیزها بخشی از زندگیه که تخصص آخوندهاست!! آخوندهایی که گاهی به بهشت هم نمیرن!! برخوردی که ما به اسم تجدد با رشته های دانشگاهی و تخصص های مختلف کردیم نباید در حق دین میکردیم ... ظاهر دین تخصص هست اما باطن دین درواقع مثل هوایی می مونه که ما در اون تنفس میکنیم... نمیشه برای نفس کشیدن در جامعه مرکزی تأسیس کرد تا هر کس میخواد نفس بکشه به اون جا مراجعه بکنه!! میشه؟!!

حالا ازدواج یکی از مسائلی هست که در وبلاگ ایشون بهش پرداخته شده اما اگه خوب فکرکنیم نکات جالب دیگه ای هم وجود داره ،‌فرض کنید وقتی چندتا همسایه میخوان بعد از مدت ها همدیگر رو ببینن ، توی مسجد قرار بذارن ، خب فضای معنوی مسجد اجازه ی انجام خیلی از گناهان زبانی رو به اونها نخواهد داد... (گناهان زبانی هم متأسفانه امروز خیلی هامون خواسته یا ناخواسته درگیرش هستیم.) مثل اینکه وقتی شما میرید مسجد و یا مثلا حرم امام رضا(ع) به خاطر احترام اون فضا هم که شده ، خیلی از رفتارهایی که ممکنه توی مکان های دیگه انجام بدید ، نمی کنید .

این خیلی مهمه ، این که خودمون فضای گناه رو برای خودمون ایجاد نکنیم ،‌خودمون جلوی بیمار شدن خودمونو بگیریم... یه جمله ی آشنا هست که میگه : پیشگیری بهتر از درمانه ... وقتی خیلی از کارهامون رو که میتونیم توی مسجد ، یعنی توی خونه ی خدا انجام بدیم ،‌ببریم اونجا و این بشه یه فرهنگ برامون ، به اون احترام عادت میکنیم  و بعدش هم خوش به حالمون میشه !

پ.ن1:مهمونی تون مستدام!

پ.ن2:از راهپیمایی که برگشتم ، توی ذهنم دعاهایی رو مرور میکردم که شب قدر یادم رفته بود به لیستم اضافه کنم! نوشتم: خدایا در این شب قدر تمام فریادهایی که قراره یک سال دیگه سر همه بکشم (!) یک جا نگه دار برای روز قدس سال دیگه!!!

پ.ن3:مهربونی خدا که ته نداره...

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

یاعلی والتماس دعا



نوشته شده در شنبه 90 شهریور 5ساعت ساعت 11:1 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: عشق سیاست مهمونی مسجد دعا گناه ماه رمضون ازدواج پایگاه اجتماع غیبت راهپیمایی روزقدس

بسم رب الشهدا و الصدیقین

پیش نوشت: از بهار عربی بوی پاییز عبری میاد... ای کاش انقلابیون عرب حواسشون به اونهایی که میخوان روی امواج انقلابها موج سواری کنن باشه... اللهم انا نشکو الیک فقد نبیّنا و غیبه ولیّنا و کثره عدوّنا و قلّه عددنا و شده فتن بنا و تظاهر الزّمان علینا...(بخشی از دعای افتتاح)

اول: امام (بعد از شهادت شهید دکتر بهشتی) فرمود: بکشید ما را،‌ما قوی تر میشویم.

یاد جمله ی اسماعیل هنیئه(نخست وزیر قانونی فلسطین) افتادم که توی اوج جنایت22 روزه غزه میگفت: اگر هزاران نفر از ما را بکشید ، هرگز روح عبادت و روح اصالت و روح مقاومت را در ما نخواهید کشت...

مدرسه که میرفتم وقتی دهه ی فجر پرچم میزدن که انقلاب ما انفجار نور بود ،‌بهش فکر نمیکردم اما الان زمانی رسیده که باید به این جمله نه ،‌به این انقلاب فکر کرد... به اتفاقی که نه فقط منطقه ی ما رو بلکه تمام جهان رو داره در برمیگیره و این یعنی به امید خدا تحقق اون جمله از امام که ما بدنبال بر افراشتن پرچم لااله الاالله در تمام دنیا هستیم. جنگ ما جنگ عقیده است . دعوای ما بر سر شهر و مملکت نیست.

دوم: امام فرمود: تا کفر هست ،‌مبارزه هست و تا مبارزه هست ،‌ما هستیم. این رو برای اون دوستانی گفتم که متمدن شدن بشر قرن 21 رو باور کردن و به خیالشون جاهلیت اعراب مال همون جزیره العرب بوده! جالبه بدونیم همین الان ، ملیون ها کافر،‌ملیون ها بت پرست هنوز هم روی همین کره ی زمین زندگی میکنن، کسانی که تمدن تکنولوژیک غرب هم بهشون رسیده اما هنوز برکت زندگی شون رو از سنگ هایی می خوان که باید براشون آب بذارن تا یه وقت تشنه نمونن!

سوم: امام فرمود : هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید! یادمه از خیلی ها میشنیدم و هنوز میشنوم که اصلا کار درستی نیست که به پرچم آمریکا توهین میکنید... علیه کشورشون شعار میدید. چقدر افراط؟ اما نکته اینجاست که پرچم آمریکا و اسرائیل فقط پرچم دوتا کشور مثل بقیه کشورها نیست... اونا هیچ وقت نخواستن مثل بقیه باشن ... روح تفاخر و تکبر ازشون جدا نمیشه ... روح آزمندی و طمع ازشون دست نمیکشه ... پرچم اونها درواقع پرچم کفره... تصور نشه امام ما به خاطر انقلاب جو گیر شده بود و حالا یه چیزی علیه دشمنش گفت، بارها و بارها به همه ی دنیا ثابت شده که این نظام سرمایه داری با هر تلاشی برای استقلال و روپا ایستادن ملت ها مبارزه کرده ... اگر یک نمونه در تاریخ پیدا شد که استعمارگران قرن19 واقعا دنبال استعمار و آباد کردن کشورهای هدف بودن ،‌ قطعا تمام دیکتاتورها به بهشت خواهند رفت!

پ.ن1: امام فرمود: آنها که خواب آمریکا می بینند ،‌خدا بیدارشان کند...

پ.ن2: حضور هر کدوم از ما مسلمون ها در روز قدس اگر فریضه و واجب نباشه ، حتما مستحب مؤکده!! اینم فتوای من بود!! تمام فریاد ها تونو بردارید و فردا بر سر آمریکا و جبهه ی استکبار بکشید که وعده ی حق خداوند نزدیکه انشااله... انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا...

پ.ن3: از امام معصوم (ع) هست که میفرماید : کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا، پس هر که دارد هوس کربلا بسم الله ... اگه خوب گوش کنیم صدای هل من ناصر رو میشنویم...

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

یاعلی والتماس دعا



نوشته شده در پنج شنبه 90 شهریور 3ساعت ساعت 10:14 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: غزه رهبری آمریکا اسرائیل روز قدس فلسطین انقلاب امام کفر مبارزه عربی دیکتاتور استعمار اسماعیل هنیئه عقیده جنایت

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دنیایی را از این دنیا گرفتند انگار...! دنیایی که شبیه دنیای ما نبود! دنیای عاشقی بود یا... نمیدانم ، دنیای فاطمه بود شاید...!

پ.ن1: تنهایی مان "چینی نازک" نداشت مولا ؛ اما... روحمان شکست ،‌شما که رفتید...

پ.ن2:زینب... زین أب... عجب نامی بر شما گذاشته اند بانو جان! گمانم هیچ کس نفهمید ، این شب ها چه می گذشت بر شما

پ.ن3:بندگی جرم بزرگی است انگار...

پ.ن4:سلام

پ.ن5:وضوی بی ولایت ، آب بازی است!

اللهم صل علی محمد  وآل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم اجمعین

یاعلی والتماس دعا



نوشته شده در یکشنبه 90 مرداد 30ساعت ساعت 3:34 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: دشمن عشق زینب ولایت نماز خدا وضو شب قدر دعا فاطمه ماه رمضون علی نفاق منافق بندگی بی بی

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin