سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

سلام ، سلام! فکر کنم باید یه وب نامه ی بلند بنویسم با عنوان " سال های دور از وبلاگ!!" خیلی خنده‌دار

ادم واقعا دلتنگ میشه... واسه ی همه ی چیزایی که جزئی از خاطراتشن! یه مدت که نبودم ... بعدشم هر چی به مغزم فشاراوردم دیدم حرفی برای گفتن ندارم... یعنی دارما ... ولی جاش اینجا نبود! خب بیجا و بی موقع حرف زدن هم تلف کردن کلامه... این روزا یاد یه روایتی از امام رضای عزیزم -علیه السلام- می افتم که مضمونش این بود : امام برای نعمت های بزرگی که خدا بهشون میداد نگران میشن بیش از خوشحال شدن و در بیان این حالشون میگفتن : نگران اینم که ایا از پس شکرش بر میام یا ن؟! . بعد از خوندن این روایت خیلی چیزا برام عوض شد ... همش به خودم یاداوری میکنم : ما از خدا طلبکار نیستیما ... ! تازه خودش اینقدر حواسش بهت هست که گاهی که فکر میکنی واقعا شرمنده میشی... وااااایگریه‌آور

پی نوشت: دلم برای شکلک های پارسی بلاگ تنگ شده بود! معلومه ، ن؟!!

صلوات فراموش نشه با عجل فرجهم+ یاعلی مدد



نوشته شده در سه شنبه 91 شهریور 21ساعت ساعت 8:34 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: عشق ولایت دلتنگی امام رضا بازگشت وبلاگ

السلام علیک یا مولای یا امیرالمومنین...

این کیفیت ،عجب که در آدمیزاد بودن هم مهم است.آنقدر که خدا چهارده آدم با کیفیت و ظرفیت برای خودش خلق کرده و آنوقت به خودش تبارک گفته است.

اگر یتیمان کوفه مولایمان را با کیسه ای خرما و کاسه ای شیر میشناختند،«علی علیه السلام» برای ما ایرانیها از همان اول عدالتی بود که مهربانی می کرد.همین رافت و مهربانی اش برایمان امیر بی قرینه ای می ساخت که انسانیت عرب و عجم برایش یکی بود.همین نگاهی که شاید بعدها برای بعضی ها علی را تا خدا هم برد.

شیعه اما باید با کیفیت باشد!!

یک شیعه با کیفیت باید بداند «جای» مهربانی کجاست.باید بغض و شدت را جایش را بفهمد.بفهمد آنجا که قرآن صفت ارحم الراحمین را آورده همان نزدیکی و سریع الحسابی خدا را هم یادآوری کرده است.شیعه با کیفیت می داند «خوب» را برای آنکه خدا خواسته باید انجام داد نه آنکه اگر من آنرا خوب میدانم انجامش می دهم.در نگاه شیعه شمشیر و تازیانه علی علیه السلام درست در کنار قلب مهربانش جای می گیرد و می شود مصداق اشداء علی الکفار و رحماء بینهم.

شیعه اصلا یعنی همین که با چشم امام زمانت ببینی،با دست امام زمانت کار کنی،با پای امام زمانت قدم برداری و با اندیشه اش تحلیل کنی و بفهمی.شیعه یعنی فاطمه... یعنی آنقدر ممزوج شوی در وجود امام زمانت که میخ در را انگار که در پهلوی زهرا نه در پهلوی امام زمانش فرو کرده باشند! شیعه یعنی لحمک من لحمی. یعنی همان سلمک سلمی و حربک حربی. شیعه یعنی حواست باشد «کلام خدا» را که می خوانی پشت به آن راهت را نگیری و بروی آنجا که انتهای راهت به محراب کوفه ختم می شود. در رکوع باشی و دست بر قبضه شمشیر درست پشت «امام زمانت»...!

دعانوشت: این شبهای آسمانی از خدا بخواهیم کیفیت بندگیمان را بالاتر ببریم. بشویم همان شیعه های با کیفیت که من الفائزونند...  به حب مولایشان امام علی علیه السلام.

عکس نوشت‌: قدس را که میشناسی برادر؟!

صلوات فراموش نشه با عجل فرجهم ... یاعلی مدد



نوشته شده در شنبه 91 مرداد 21ساعت ساعت 3:21 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: مولا عشق سیاست اسرائیل تحریم قدس علی تظاهرات

بسم رب المهدی

نگاه اول : سلام آقا... دلم گرفته از این همه تکرار... روزهای بودنمون ، روزهای مرداب شدنمون توی این سیاره رنج داره بیشتر و بیشتر میشه اما هنوز بهانه ای برای جاری شدن نداریم! تویی اون بهانه ی قشنگ که جاش توی دلمون خالیه! آقاجون... بازی ساعت ها و روزها و فصل ها هم دیگه نمیتونه سرگرممون کنه... دل این ادمیزاده ی غافل؛ میخواد که دیگه اسیر بودن و خواستن نباشه... بی دعای شما نمیشه اقاجون...

 

نگاه دوم: یاد شب نیمه شعبان پارسال افتادم (چه راحت میگم پارسال! وااااایانگار دارم از همین دیروز، اصلا از همین چندساعت پیش حرف میزنم!!) توی رواق دارالحجه حرم مولا... یادش به خیر... اونجا که هستی یادت می افته که روی همین زمین خاکی هم خدا چندتا قطعه از بهشتو برامون گذاشته که غریبی نکنیم...  یا مولای ... یا علی بن موسی الرضا...

نگاه سوم : امروز بعد عمری(!) دست محسنو دوست داشتنگرفتم و دوتایی باهم رفتیم مسجد المهدی... چقدر دلم تنگ شده بود واسه گنبدش که منو یاد گنبد جمکران میندازه... محسنم آقایی کردپوزخند و پا به پای امام جماعت نماز خوند ... البته گاه گاهی زیر چشمی به عمه شم نیگا میکرد! بچه س دیگه!!

عکس نوشت: بدون شرح!!

×××××××××××××××××

بعدنوشت: استاد در این مواقع میفرماید: ز سرو قد دلجویت مکن محروم چشمم را/ بدین سرچشمه اش بنشان که خوش آبی روان دارد/

دعا برای فرج مولا فراموش نشه + صلواتشم با عجل فرجهم برفست!

یاعلی مدد



نوشته شده در پنج شنبه 91 تیر 15ساعت ساعت 3:53 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: مولا ولایت مهدی امام رضا نیمه شعبان مشهد

بسم رب المهدی

طرف 2پلاس نوشته یود : دوستان هر کس مداحی خوب سراغ داره بذاره استفاده کنیم! گریه دار باشه بهتره!!!!

نوشتم: آخه مومن! توی این روزای شادی اهل بیت... ماه شعبان ، چه وقت مداحی خواستنه؟!!! اونم از نوع گریه دارش......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

×××××××××

سلام به همه. الهی که این روزاتون "بی گناه" و مبارک باشه ... یه مدته مد شده واسه هم پیام میزنن که " تولد عشقمون(!) مهدی.... الخ." خکایت چیه نمیدونم!!!؟ از توی عینک بعضی از دوستان هم نگاه کنیم البته این ماجرا ممکنه به دست های پشت پرده و استکبار جهانی هم مربوط باشه!! ولی انصاف بدیم .... ملاک صمیمیت با امام زمان (عجل) این جور چیزاست؟ الان یحتمل توی ذهن بعضیها اومده که خب هر کسی با زیون خودش... اره قبول ... ولی  مگه از هر کسی به تناسب فهمش انتظار نمیره؟؟؟؟ حالا اون حدیث مفصل رو میسپارم به شما خواننده گرامی که بخوانی از این مجمل!

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

یاعلی + التماس دعای فرج مولا



نوشته شده در جمعه 91 تیر 9ساعت ساعت 8:8 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

بسم رب المهدی

سلام به همه. این روزای خوب رو تبریک میگم... یه چیزی توی دلم مونده... مطمئنم خیلی ها این حس رو تجربه کردین... حس چندگانگی که معمولا در سنین جوانی برای جوان های ایرانی(!) رخ میده!! اثر دیدن چیزهاییه که با هم تناسب ندارن ... چیزایی که میگن هست و نیست ، ایضا چیزایی که میگن نیست و هست!!! خیللی مرد(جوون مرد منظورمه ها !) می خواد  که ادم این چیزا رو ببینه و محکم بمونه! خدا.......................... فقط یه ارزو میکنم ... خدا عاقبت نسل ماها و بعد از ماها رو انشااله به خیر کنه!

برای هر کی میخواید دعا کنید حتما دعای عاقبت بخیری توش باشه.... دنیا جای عجیبه! دادنش به مومن هم دلیل داشته! شاید میدنش به مومن که حسابی بادش کنه و بزرگش کنه و بعد بزنه بشکوندش!!! پا بذاره روش و برسه به آخرت.... شاید!

دل نوشت: می فرماید:‌آن می که در سبو دل صوفی به عشوه برد/ کی در قدح کرشمه کند،‌ساقیا بگو!/ (التماس دعای فرج..... )

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم+ یاعلی مدد



نوشته شده در شنبه 91 تیر 3ساعت ساعت 11:45 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر بدهید
طبقه بندی: عشق ولایت سیاست امام نقاب

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin