سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام به همه ی دوستان !

حاج اسماعیل دولابی میگه:

هروقت آدم شدیم ملائکه برایمان سجده می کنند ....

همان طور که برای پدرمان آدم سجده کردند!

الهی که آدم بشیم....

راستی توی این شلوغی انتخابات چند تا مطلب جالب پیدا کردم ...

گفتم شما هم بی نصیب نمونین!

یه چیزی بگم..... کاش خاتمی نمی رفت!

من بهش می گم سید خندان !

خیلی سید مهربونو خنده رویی بود ....به بقیه جنبه هاش فعلا کار ندارم!

درضمن ؛ اصلا قصد تخریب ندارم ولی....

حالا آقا گفت به جوونا میدون بدین واینا ولی دیگه این جوان سرزنده با این سر پرشور ....

دیگه داره شورشو در میاره!!!

آقای کروبی رو عرض میکنم!!

یاعلی  و التماس دعا

پای صحبت همراهان احمدی.....

در چند روزی که دکتر احمدی‌نژاد در اصفهان حضور داشتند با همراهان وی گفتگوهای زیادی انجام دادم که صحبت یکی از آنان پیرامون سفر اخیر یک هیات ایرانی به عراق از همه شنیدنی‌تر بود.


آن عزیز می‌گفت: در سفری که هیات ایرانی به عراق داشتند برای دیدار با آیت الله سیستانی نیز به منزل ایشان می‌روند که بر روی دیوار منزل آقای سیستانی عکس ریاست محترم جمهور دکتر احمدی‌نژاد را می‌بینند و یکی از اعضای هیات ایرانی که از مخالفین سرسخت احمدی‌نژاد است بسیار عصبانی می‌شود که چرا عکس احمدی‌نژاد اینجا وجود دارد و به فکر خویش آیت الله سیستانی هم فریب احمدی‌نژاد را خورده است.


آیت الله سیستانی هم در همان لحظه واکنشی نشان نمی‌دهند و بعد از آن گفته بودند اگر می‌دانستم کسی که چنین گستاخی را کرد برادر همان خانمی است که دنبال آزاد کردن دوچرخه سواری دختران در مکان‌های عمومی است اصلا او را به خانه خود راه نمی‌دادم.


سفر احمدی‌نژاد به اصفهان هم تمام شد. مردی که کمتر کسی می‌تواند او را در کار و تلاش همراهی کند. امثال احمدی‌نژاد قطعا از نعمات الهی هستند که اگر شکر نعمت را بجای آوردیم روز افزون و اگر ناشکری کردیم قطع خواهد شد.

در آستانه سفر ریاست جمهوری در دور دوم سفرهای استانی به اصفهان، تبلیغات و عملیات روانی علیه وی شروع شد. در اولین اقدام، منافقان و مخالفین دولت خدمتگزار طی تماسی با نهادهای امنیتی استان اصفهان اعلام کردند بمبی در یکی از مهمانسراهای دولتی کار گذاشته شده و تا دقایقی دیگر منفجر خواهد شد.

دستگاه های امنیتی استان نیز در کمترین زمان ممکن با واحدهای تخصصی خود به محل اعلام شده رفتند و عملیات چک و خنثی را آغاز کردند و در آخر مشخص شد بمب اعلام شده خیالی بوده و چنین اقدامی صورت نگرفته است و صرفا جهت ترس و دلهره انداختن میان مسئولین و مردم چنین تماسی صورت گرفته است.


اینگونه اقدامات در اصفهان سابقه دار بوده و معمولا هر موقع دشمن احساس کرده است مردم اصفهان درصدد استقبال از یکی از خدمتگزاران خود هستند دست به چنین اقداماتی زده اند. در جریان سفر مقام معظم رهبری در سال 80 و همچنین در یکی از نماز جمعه ها که قرار بر محکوم کردن طیف منتسب به منتظری و مهدی هاشمی معدوم بود نیز چنین شایعاتی صورت گرفت و الحمدالله هیچگاه مردم اصفهان هیچگاه فریب عملیات روانی دشمن را نخوردند.




نوشته شده در چهارشنبه 88 فروردین 26ساعت ساعت 1:35 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر بدهید
طبقه بندی: انتخابات کروبی سیستانی دولت تخریب دوچرخه خاتمی

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin