سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

هو الشهید...
سلام بر دوستان بهتر از آب روان! دلم واسه ی نوشته هام تنگ شده بود... درگیر ثبت نام دانشگاه بودم و این جور چیزا! الان مهندسی معماری میخونم... راستی میخوام اول از همه تولد امام رضا(ع)ی عزیزم رو به همه تبریک بگم .... نمیدونید چقدر دلم میخواست الان مشهد بودم ولی خب قسمت نشد بهرحال... بذارید این اولین پست دوران دانشجویی مو با یه غزل از حافظ عزیزم تموم کنم:
دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور/گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور/ای گل به شکر آن که تویی پادشاه حسن/با بلبلان بی دل شیدا مکن غرور/ از دست غیبت تو شکایت نمی کنیم/ تا نیست غیبتی نبود لذت حضور/گر دیگران به عیش و طرب خرّمند و شاد/ ما را غم نگار بود مایه ی سرور/زاهد اگر به حور و قصور است امیدوار/ما را شرابخانه قصور است و یار حور/می خور به بانگ چنگ و مخور غصه گر کسی/گوید تو را که باده مخور گو هوالغفور/حافظ شکایت از غم هجران چه میکنی/در هجر وصل باشد و در ظلمت است نور/
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یاعلی و التماس دعا


نوشته شده در جمعه 89 مهر 23ساعت ساعت 4:23 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: انتظار آقا جمعه مهدی

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin