سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

واقعا داشتم شرمنده  ی آقا میشدم ... داشت یادم میرفت !

تولد خورشید یازدهم مبارک ....

راستی ، همین الان یه چیز جالب دیدم ، که دوست دارم شما هم بخونیدش! 

 

حاشیه‌های حضور رئیس جمهور در جمع راهیان نور

به گزارش فارس، این سفر رئیس جمهور حدود 10 ساعت به طول انجامید حاشیه‌هایی داشت که به این شرح است:

* رئیس جمهور را در این سفر غلامحسین الهام سخنگوی دولت، سید مهدی هاشمی قائم مقام وزیر راه، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و مسعود زریبافان همراهی می‌کردند. که سید احمد موسوی که اکنون سفیر ایران در سوریه است و پیش از این در مجلس هفتم نمایندگی مردم خوزستان در مجلس را برعهده داشت نیز در این سفر با رئیس جمهور همراه شده بود.

* بر اساس برنامه از پیش تعیین شده قرار بود رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود هواپیمای حامل وی در پایگاه چهارم شکاری دزفول، به سمت منطقه عملیات فتح‌المبین عزیمت کند اما با توجه به حضور مردم برای بازدید از نمایشگاه مستقر در این پایگاه هوایی، احمدی‌نژاد به جمع مردم رفت تا از نزدیک با آنها گفتگو کند؛ مردم نیز با سردادن شعار «صلی علی محمد، بوی خمینی آمد» از رئیس جمهور استقبال کردند و چندین دقیقه در حال روبوسی و تبریک سال جدید به رئیس جمهور شدند.

* دقایقی پیش از ورود سرزده رئیس جمهور به منطقه یادمان عملیات فتح‌المبین، خبرنگاران همراه وی وارد این منطقه شدند؛ طی دقایق باقیمانده تا زمان حضور رئیس جمهور از قرائن مشخص بود که زائران و حتی برخی از خادمان راهیان نور هیچ اطلاعی از اینکه تا دقایقی دیگر این منطقه میزبان رئیس جمهور خواهد بود نداشتند.

* با ورود اتومبیل حامل رئیس جمهور به منطقه عملیاتی فتح‌المبین در لحظات کوتاهی تعداد زیادی از زائران این منطقه به دور اتومبیل حامل وی حلقه زده و ازدحام جمعیت به گونه‌ای رقم خورد که رئیس جمهور قادر به پیاده شدن از اتومبیل نبود؛ این درحالی بود که در برنامه قرار بود رئیس جمهور از مسیر عبور راهیان نور به سمت مرقد شهدا در این منطقه عزیمت کند اما با توجه به ازدحام استقبال‌کنندگان این کار مقدور نشد.

* صدها نفر از زائران راهیان نور که به استقبال رئیس جمهور آمده بودند شعار می‌دادند «صلی‌علی محمد، یاور رهبر آمد»، «صلی علی محمد، بوی رجایی آمد»، «بسیجی دلاور خدا نگهدار تو».

* درحالی که تعداد زیادی از استقبال‌کنندگان همچنان به حضور خود در کنار رئیس جمهور اصرار داشتند، برنامه محل سخنرانی رئیس جمهور که قرار بود در نقطه دیگر از این یادمان انجام شود تغییر کرد و احمدی‌نژاد در همان محلی که زائران راهیان نور به دور اتومبیل وی گرد آمده بودند از روز اتومبیل برای آنان به سخنرانی پرداخت.

* سخنان رئیس جمهور در جمع زائران یادمان شهدای فتح‌المبین با شعارهای مردم مورد حمایت قرار می‌گرفت، از جمله در بخشی از سخنان رئیس جمهور مردم شعارهای «هیات‌ من‌الذله»، «مرگ بر آمریکا» و تکبیر سر دادند.

* احمدی‌نژاد در بخش‌های پایانی خود قرار داشت که یکی از زائران از بین جمعیت چفیه رئیس جمهور را از وی خواست که رئیس جمهور نیز آن را تقدیم این زائر کرد. با دیدن این صحنه یکی دیگر از زائران خواستار آن شد که رئیس جمهور انگشتر خود را به آنان هدیه دهد که احمدی‌نژاد به شوخی گفت: ایشان می‌گویند انگشترت را نیز بده اما اگر انگشتر را بدهم می‌ترسم امشب حاج خانم ما را به خانه راه ندهد.

* استقبال و سردادن شعارهای انقلابی دقایقی پس از پایان یافتن سخنرانی رئیس جمهور نیز ادامه یافت و رئیس جمهور و هیئت همراه وی به نقطه‌ای از منطقه یادمان شهدای فتح‌المبین منتقل شدند تا در فرصتی مناسب به زیارت این یادمان بپردازند.

* دقایقی پیش از غروب آفتاب احمدی‌نژاد در حالی که یک بادگیر سبز رنگ بر تن کرده و کلاه آنرا نیز بر سر خود پوشانده بود سوار بر یک دستگاه موتور پریل به گشت‌زنی در منطقه عملیاتی فتح‌المبین پرداخت و به سمت کانال‌های این منطقه عملیاتی رفت تا از آن بازدید کند که تازه در این لحظه زائران متوجه حضور مجدد رئیس جمهور در بین خود شده و با وی در طی کردن مسیر کانال‌های این منطقه عملیاتی همراه شدند.

* رئیس جمهور پس از اقامه نماز مغرب و عشا به جمع زائرانی که در تاریکی شب به تماشای نمایش بزرگ ستاره صبح نشسته بودند پیوست؛ با توجه به اینکه احمدی‌نژاد می‌خواست روال طبیعی تماشای این نمایش عظیم بر هم نخورد لحظاتی پس از آغاز آن به جمع تماشاچیان پیوست و به همین دلیل بجز تعداد اندکی، هیچ یک از زائران متوجه حضور احمدی‌نژاد در بین خود نشدند.

 

منبع : سایت راهیان نور



نوشته شده در جمعه 88 فروردین 14ساعت ساعت 4:28 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: جبهه حاشیه فتح المبین آقای احمدی نژاد تبریک امام زمان

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin