سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

بسم  رب الشهدا و الصدیقین

*****

خدایا .... هرچقدرم که بد باشم و روسیاه ، دلِ خوش خیالم راضی به گناه نا امیدی نیست .....

چرا عادتم تو باشی؟!!! می خوام عاشقت باشم خدای گلم!

*****

سلام رفقا.... می بینین تروخدا ؟ بساط ریاکاری ما رم دیشب جمع کردن و رفت تا سال دیگه .... ولی تا اون موقع کی زنده و کی مرده ، الله اعلم !

امسال فهمیدم شب زنده داری چه کیفی داره .... سکوت شب همیشه فرصت خوبی برای خیلی جیزاست .... برای فکر کردن ، دیدن چیزای نادیدنی ، شنیدن هر چی که توی شلوغی روز گم میشه و .... فهمیدن خیلی چیزا .... مثل خدا !

البته ، شبهای اعتکاف ، با اون جمعیت توی مسجد ، خیلی هم ساکت نیست!! چون معمولا همه (محض ریا!!!!) تا صبح بیدارن !

امسال با بروبچ جنوب بودم (همون همسفر های راهیان نور) و با هم کلی اصطلاح اختراع کردیم ...!

بعد خوردن سحری ، نزدیک اذان که میشد .... کم کم بساط لهو و لعب شبونه رو جمع میکردیم و بساط ریا رو پهن!!  (همون سجاده با خاک شلمچه با چاشنی سربند یاحسین روی یه چفیه ی سفید .... با مخلفات!)

اصولا بعدِ یکی دو ساعت هم باید می رفتیم برای نورٌ علی نور!!(تجدید وضو دیگه !)

بعد هر نماز هم ، زمزمه ی یامن ارجوه ... تمام مسجدو پر میکرد .....

نماز خوندن تو محراب ، یه حال دیگه ای داشت ... روز آخر ، قبل از ظهر ، نماز امام علی (ع) رو تو محراب خوندم ، ولی انصافاً دهنم کف کرده بود !

امام علی چطوری روزی هزار رکعت نماز می خونده ، من نمی دونم !!!

خوب آخه اگه قرار بود بدونم ، منم می شدم امام علی !!!!

ولی حالا که به عشق مولا خوشیم ، بذار باشیم ، همین طوری حال میده دیگه !

آره خلاصه .... جای همتون خالی ! انشاالله دوباره قسمتمون بشه .

***

سند عقل مشاعی است ، همه می دانند

عشق اما  همه از ماست ، اگر بگذارند

***

اللهم صل علی محمد و ال محمدو عجل لولیک الفرج

یاعلی و التماس دعا

 



نوشته شده در پنج شنبه 88 تیر 18ساعت ساعت 6:23 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: ریا خدا اعتکاف نور

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وضو گرفتن در اسارت آداب خودش را داشت . هوای گرم و طاقت فرسای عراق و عدم وجود تهویه مناسب تمام انرژی بچه ها را می گرفت و نیاز شدیدی به آب داشتند ولی برای حل این مشکل راه حل خوبی پیدا کرده بودند و آن هم استفاده از مقدار بسیار کمی آب برای وضو بود. یعنی یک حوله زیر دستمان می گذاشتیم و با مقدار اندکی آب فقط محل های شستن برای وضو را خیس می کردیم ، طوری که حتی حوله ی زیر دستمان هم خیس نمی شد!

طریقه وضو گرفتن هم خیلی اهمیت داشت . بچه ها در کلاس های احکام ، ریزه کاری های وضو و اذکار آن را یاد گرفته بودند و اکثر آنها هم تلاش می کردند وضو را با تمام مستحبات و اذکارش انجام دهند.

قنوت در قفس از سرفراز عبداللهی

 *****

سلام دوستان ، بی مقدمه بگم ، اول هم به خودم میگم .... خودم که می خوام زود وضو بگیرمو به سه شماره نماز بخونم و به اصطلاح رفع تکلیف کرده باشم ... خدا خودش عاقبت ما رو بخیر کنه !!  امید وارم خدا به ما توفیق بده تا از این همه معنویت درس بگیریم .... حالا که هنوزم کسایی هستن که خودشون این فضای معنوی رو لمس کردن و از این نمازهای باحال تو جبهه ها زیاد خوندن.... کسایی که نماز شبشون قضا نمی شد و ....

 امروز که به سادگی با باز کردن شیر آب با هر مقدار آب که بخوایم می تونیم وضو بگیریم ، یاد اُسرایی بیفتیم که تو گرمای عراق با بدنهای زخمی و لباس های خونی ،  آب نمی خوردن تا بتونن وضو بگیرن و نماز بخونن ! یاد شهدایی که لبهاشون از تشنگی ترک خورده بود و قمقمه های پر از آب کنارشون پیدا کردن ..... یاد اونها که نه فقط نماز آخرشون ، بلکه هر رکعتشون پر از عشق به معبود بود .... همشون دور یه کعبه طواف کرده بودن و حاجی شده بودن ... دور کعبه ی دل !

****

اعتکاف نزدیکه ،  همون سه روز که باید از هر چی به این دنیای پست خاکی وصلت میکنه ،‏جدا شی!

اللهم صل علی محمدو آل محمد و عجل لولیک الفرج

اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک

 یاعلی و التماس دعا ...

 



نوشته شده در شنبه 88 تیر 13ساعت ساعت 11:25 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر بدهید
طبقه بندی: ماه رجب اعتکاف اسارت وضو روزه تشنگی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام به همه ی رفقای گلم ....

 اومدن این ماه قشنگ به همه مبارک ... آماده این ؟؟؟؟ آماده ی مهمونی بزرگ امسال دیگه ! خودمم باورم نمی شه ولی خدا رو شکر که اگه خدا بخواد این ماه رمضون هم درک میکنیم ! حالا ظاهرا درک میکنیم ولی همین که موقع باز شدن درهای آسمون ، اجازه داریم نفس بکشیم ، خودش یه نعمته و شکرش محفوظ....

اگه تمام سلول های بدن ما زبون داشتن ، بی وقفه ، تمام شبانه روز ، تسبیح خدا رو می گفتن ...

بازم کمترین درجه ی شکر گزاری رو هم ادا نکرده بودیم ....

چه برسه به بعضی از ما (خودمو می گم ، سوء تصادف نشه!!!!) که روزا و هفته ها میگذره و ما اصلا یادمون میره که خدایی هم داریم ...

انقدر بی حال نماز می خونیم که فرشته ها خوابشون میگیره ...  یادمون می ره که جهان داره به سمت یه هدفی میره ... فراموش میکنیم که خدای گلمون از رگ گردن هم به ما نزدیک تره ....

فراموش میکنیم که حداقل به اندازه ی یه مادر به گردنمون حق داره و کمترین وظیفه مون اینه که هر روز صبح که از خواب بیدار میشیم ، بهش سلام کنیم و روی ماهشو ببوسیم!!

همیشه ،‏همیشه ،‏همیشه ،‏همیشه ،‏همیشه ‏،‏همیشه ، همیشه .....

یادمون باشه که :

فأینما تولّوا ،‏ فثمّ وجه الله

پس به هر سو که رو کنید ،‏خدا همان جاست...

و یادمون باشه که خدا به خاطر ما شیطونو طرد کرد .... به خاطر ما به خودش آفرین گفت و به خاطر ما آفرینش رو آغاز کرد و اینکه ما رو فقط و فقط برای خودش آفرید ..... پس ما انتخاب شدیم ،‏نه ؟ هممون با هم !

*******

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در پنج شنبه 88 تیر 4ساعت ساعت 5:21 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: ماه رجب مهمونی خدا

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام به روی ماه همه ی رفقای پارکابی ..... خیلی مخلصیم دوستان!

حال می کنم که خیلی  آقای باحالی داریم .... کیف میکنم از حرف زدنش ! عشق میکنم وقتی اون همه شکوه و صلابتو میبینم .... شما چی؟    ولی  بعضی ها که احیانا خودشونو جزء سرمایه های نظام و انقلاب به حساب میارن ، عجب خونی به دل آقای مهربونمون کردن ....   آقای پرویز خرسند توی کتاب مرثیه ای که ناسروده ماند ، یه مطلب قابل تأمل نوشته که فکر میکنم جالب باشه :

" معاویه سر  بر مهر می فشرد تا نماز را بر پیشانی حک کند و علی (ع) شمشیر به دست در کوچه ها به دنبال ظالم می گردد .... "

نمی دونم تونستم منظورمو خوب برسونم یا نه ... ولی امیدوارم همه ی عاشقان ولایت فهمیده باشن که چه زجری رو داره آقای خوب و پدر عزیزمون تحمل میکنه !

اولا اونایی که این بساط بعد انتخاباتو راه انداختن ،‏همون حضراتی هستن که قبل انتخابات ادعا میکردن انتخابات ایران آزاد نیست و هزار تا مشکل داره !(دشمنای خارجی)

دوما از اون جایی که امام سال 67 در حکمی این طور به آقای موسوی نوشتن که :

 همه باید به خدا پناه بریم، و در مواقع عصبانیت دست به کارهایى نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند

به نظر من آقای موسوی و به خصوص اطرافیان حزبی شون ،‏در دامن زدن به این اشوب ها مؤثر بودن!

چون....

1 آقای موسوی برخلاف حرف خودشون که قبل انتخابات گفتن همه باید به شخص منتخب مردم احترام بذارن و اونو به رسمیت بشناسن ،‏ هیچ اظهار نظری نکردن

2 آقای موسوی با وجود اینکه می دونستن ،‏تجمع هواداراشون ،‏بدون مجوز رسمیه ،‏بازم در اون شرکت و سخنرانی کردن!!

3 در کمال تعجب ،‏با وجود در خواست اکید مقام معظم رهبری در این مورد که به شکایات از طریق شورای نگهبان رسیدگی بشه ،‏ ایشون در رسانه های وابسته به حزبشون ،‏اظهار نظرهای تامل برانگیزی کردن!!

4 من صاحب نظر نیستم ... اما به نظرم میاد که این کارهای آقای موسوی و حامیانش(حزبی ها رو گفتم ،‏نه مردم) ... یا از روی نادونی و بی اطلاعیه ...(که با توجه به سابقه ی سیاسی ایشون بعیده ) و یا اینکه پشت این قضایا یه کسای دیگه ای خط میدن و زدو بندی با دشمنان نظام دارن!

چون این مسایل تنها به ضرر مردم و نظامه !

 

****

آقای مهندس موسوی ....
شما که داعیه ی پای بندی به قانون و ادعای همراهی با ولایت فقیه رو دارید ، چرا در این شرایط حساس که چشم همه ی دنیا به اوضاع ایرانه ، با بی تدبیری که دلیلش هنوز برای خیلی از ما نامعلومه ، صحنه ی داخلی کشور رو به چالش میکشید؟ .... و باعث میشید که علاوه بر صدمه ای که داره بر مردم (همون مردمی که می خواستید براشون همه کار بکنین )  و البته بر نظام (که مثلا ... شما هم توش یه جورایی حق آب و گل دارین) وارد میشه ، دولتی مثل آمریکا که هنوز نمی تونه کلاشو رو سرش نگه داره و دلارهای زبون بسته شو جمع کنه ، واسه ی ما تعیین تکلیف و بدتر از همه دلسوزی کنه ؟!!!

 و دولت هایی مثل انگلیس که پایه گذار استعمار و بردگی مدرن هستن ، برای ما با حداقل5000 سال تمدن ، دم از آزادی بزنن و برای دموکراسی ما ابراز نگرانی کنن ...؟

لابد هوادارهای شما نیستن که مملکتو بهم ریختن ... معلومه که نیستن ، چون اونا هم جزئی از مردم ان و از بی نظمی اوضاع ایران ضربه میخورن!  اما قبول دارین که همین حرکت های به ظاهر آروم ، زمینه ای درست کرده برای سوء استفاده ی عناصر ضدانقلاب و وطن فروش های منافق ؟؟؟ فکر می کنم شما این گروه ها رو بهتر از ما بشناسید ، نه؟

 

آقای مهندس....

نقش شما به طور خاص در این دوره پررنگ شد ، اما حقیقت اینه که سایر آقایون و خانمهایی که معلوم نیست چرا تحت تاثیر تئوری های بی پایه و اساس غربی ، خواسته یا ناخواسته ، دارن به نفع دشمنان نظام و انقلاب کارهایی میکنن باید به خودشون بیان و خط مشی رو که خود مقام معظم رهبری بارها تعیین کردن ، پیش بگیرن واگه خدای نکرده  هدفشون همراستا با غرب شده ، باید نگران بشن و اگه این راهو انتخاب کردن ، بدونن که من و ما ، تا آخرین قطره ی خون ، محکم پشت رهبرمون که خاطرش برامون از تمام عالم و آدم عزیزتره ، ایستادیم و تا بسیج و بسیجی زنده است و تا روح وطن پرستی و عشق ایران مثل خون توی رگهای ما جاریه ، نمی ذاریم قدم از قدم بردارن !

جناب مهندس !

 از افراد باسابقه ای مثل شما انتظار می ره که با تأمل و تدبیر بیشتری عمل کنید و نذارید ، یه عده سود جو از احساسات جوونا ی ما سوء استفاده کنن ! نذارید خون اون شهدا که فرزندان همین ملت بزرگ بودن ، پایمال سودجویی و قدرت طلبی بعضی ها بشه ! شما که ماشالله خودتون میدونین که تشنگان قدرت در این دنیا ، حتما سرنگون میشن و این یه سنت الهیه که در قرآن در باره ی خیلی از قدرتمندان درطول تاریخ اجرا شده و به گفته ی خود خدا ، این سنت ها در زمین می چرخه و هرجا قدرتی به نااهلی برسه ، یه روز با خفت و خواری ازش گرفته میشه ....

نمونه اش هم خیلی دورنیست ! همین 30 سال پیش بود که شاه فراری شد !

آره آقای موسوی....

خلاصه اینکه ، اگه مردم شاه و آقا بالاسر می خواستن ، همون محمدرضا رو نگه می داشتن .... شما هم به نظرم میاد خدمتتونو به نظام انجام دادید و دیگه بهتره ، پشت جبهه خدمت کنید و عرصه رو بسپارید به جوون تر ها !

و البته ما رو از تجربه ها و نصیحت های به جای خودتون هم بی نصیب نذارین !!

همه ی اینا رو گفتم ، شما هم یا یه بار دیگه وفاداری تونو به انقلاب با پیروی از رهبر ثابت کنید ، یا ما نسل سوم و چهارم انقلاب مجبوریم ، درباره ی شما یه طور دیگه فکر کنیم .آخه ما شنیدیم که سیاست بچه بازی نیست که !! با لجبازی هم به جایی نمی رسید .... البته هر آدمی ممکنه اشتباه کنه و ممکنه آقای احمدی نژادم نباید انقدر صریح ، خیلی چیزا رو می گفت ولی حداقل ایشون بعد از تذکر رهبری دیگه ادامه نداد اما شما انگار حکم ولی هم دیگه براتون مهم نیست و هر چی با احترام ازتون می خوان که اعتراضتونو قانونی پیگیری کنین ... پشت گوش میندازین !!!

آقای مهندس .... حرف آخر اینکه مواظب خودتونو و سابقه تون باشید !

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در شنبه 88 خرداد 30ساعت ساعت 11:56 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: رهبر انتخابات احمدی نژاد موسوی

بسم رب الشهدا  و الصدیقین

مولا جان ... می بینی چه فراموش کار شده ایم ؟ می بینی چه زود یادمان رفته است که ان الشیطان للانسان عدوّ مبین ؟ می بینی این شیطان ، زندان پست دنیا و این خرابه های خانه خراب کن را ، عجب در چشم فرزاندان آدم زینت داده است ؟  آقای من ..... غریبی شما که حد و مرز ندارد ! 1170 سال است که ما مانده ایم ....

الفبای رفتن را ... دنیا از یادمان برده است !! 

چقدر بدبختیم ! ثانیه ها می گذرند و پیمانه ها پر می شوند ......

و ما هنوز در مرداب داشتن و گنداب بودن ، مانده ایم ....

آقا جان ... بیا و رسم کهنه ی رکودمان را بشکن ! بیا و ما را از این همه دنیا زدگی نجات بده !

************

سلام رفقا ! دارم فکر میکنم .... پس من کی قراره آدم بشم؟؟؟؟ روزها همین طور از پی هم می گذرن و من هنوز تو خونه ی اول سرگردونم ... چند ماه دیگه 18 سالگی هم تموم میشه و من باز همون جایی وایستادم که قبلا ایستاده بودم ! وحشتناکه نه...؟!

اگه فردا برم ... چی جواب خدا رو بدم ؟ بگم با این همه نعمت و لطفت چی کار کردم ؟ چه دردی از خودم و جامعه ام دوا کردم ؟!

وای خدا .... اینکه آدم فکر کنه زندگی انقدر بی خوده ، ترسناکه !

انقدر تکراری شدم که دیگه حالم از خودم به هم می خوره ! خسته شدم از این همه تکرار ... از این که هر روز صبح باید خود بی ریختمو توی آینه ببینم!! پس این آقامون کی می خواد بیاد؟ ما که پوسیدیم ....

 تا کی تقویم هامون نو بشه و دلامون کهنه و آقا نیاد.....؟!!!

 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم

یاعلی و التماس دعا



نوشته شده در دوشنبه 88 خرداد 25ساعت ساعت 5:7 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: انتظار آقا زمان فرج تقویم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

من هیچی نمی گم ..... خودتون بخونید !

*****

باور ندارید ؟؟؟؟ از کارشناس های ما بپرسید!!!!

ملت شریف ایران !

ما 3 نفر آمدیم ....

یکی مان آمده بگوید چرا سیب زمینی را به مردم می دهید ؟

دیگری آمده بگوید ، چرا سیب زمینی کم می دهید ؟

و سومی از ما هم که تازه از راه رسیده ، امده است بگوید ، اصلا چرا سیب زمینی ؟ سیب هوایی!!

***

آمده ایم هشدار دهیم....

یکی مان بگوید چرا با آمریکا دعوا می کنید ؟

دیگری آمده که بگوید ، آمریکا مهم تره یا سیب زمینی ؟

سومی هم اصلا برای همین آمده که بگوید ، اگر من نیایم ، آمریکا همین روزها حمله می کند ها ...!!!

بله ، آمده ایم که بدانید ....

یکی از ما زمان جنگ نگذاشته مردم از قحطی بمیرند !

دیگری در جنگ ملت را طوری به خط کرده که همه ی دشمنان بمیرن د!

آخری هم همیشه دعا گوی رزمنده ها بوده که یه وقت نمیرند !!! حتی توی حج 1

ما 3 نفر آمده ایم ، برای حل مشکل اقتصادی ....

یکی از ما همان گونه که از قبل مطمئن بوده ، تنها راه حل اقتصادی ما دولتی شدن است ! الان هم به همان شدت طرفدار لیبرالیسم است !

دیگری مان می خواهد اقتصاد با طعم کارگزاران را به شما بچشاند !

آن سومی هم که دکترای اقتصاد دارد ، از خودِ دانشگاه تهران !!!!

ما 3 نفر باز هشدار می دهیم .....

یکی مان می گوید چرا بازی قدرت رعایت نمی شود ؟!!!

دیگری می گوید چرا با قدرت بازی می شود ؟؟؟

سوی مان هم می گوید چرا من را بازی نمی دهید ؟!!!!!

ما 3 نفر آمدیم ....

یکی از ما با مشارکتی ها و کارگزارانی ها و مجاهدین .

دیگری با مابقی مشارکتی ها و کارگزارانی ها و مجاهدین

و سومی هم آمده با هر حزبی غیر از مشارکتی ها و کارگزارانی ها و مجاهدین

خلاصه حرف ما 3 نفر این است که ای مردم ایرا ن!

احمدی نژاد دارد این مملکت را یکراست می برد توی دیوار!

باور ندارید ؟؟؟ از کارشناسان ما بپرسید !!!!!

حالا فکر نکنید چون چاه های نفت را از سر سفره ی بعضی ها برداشته و حال بعضی از دوستان را گرفته ، ما 3 نفر آمدیم !!! نه .... ما 3 نفر آمده ایم که بگوییم ....

اصلا خیلی حوصله چک و چانه زدن نداریم !

بالاخره یا با رای دادن به یکی از ما 3 نفر ، شعور خودتان را نشان دهید .... یا این که خیلی آدم های (....) هستید !!!

خلاصه یا به ما 3 نفر رای می دهید ، یا شما می دانید و آنکه به ما گفته است بیاییم !!!!.


ادامه مطلب

نوشته شده در جمعه 88 خرداد 22ساعت ساعت 12:16 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

 

بسم رب الشهدا والصدیقین

 

در آخرین واکنشها به مستند انتخاباتی میرحسین موسوی، حضرات آیات نوری همدانی، جوادی آملی و موسوی اردبیلی اعلام کردند از هیچ نامزدی حمایت نکردند و از پخش این فیلم انتقاد کردند.


به گزارش شبکه ایران، در آخرین واکنش‏ها به مستند انتخاباتی میرحسین موسوی، حضرات آیات نوری همدانی، جوادی آملی و موسوی اردبیلی اعلام کردند از هیچ نامزدی حمایت نکردند و از پخش این فیلم انتقاد کردند.


سواستفاده از مراجع در حالی اتفاق می‏افتد که پیشتر و پس از سواستفاده روزنامه ها از دیدار میرحسین موسوی با مراجع و تعبیر کردن این دیدار به حمایت، بیوت مراجع نسبت به این امر واکنش منفی نشان دادند.

آیت الله نوری همدانی: مراجع تقلید از کاندیدای خاصی حمایت نکرده اند


 

حضرت آیت الله نوری همدانی در پی انتشار شایعاتی مبنی بر حمایت مراجع تقلید از کاندیدای خاصی بار دیگر تأکید کرد: مراجع تقلید از کاندیدای خاصی حمایت نکرده اند.
به گزارش شبکه ایران به نقل از رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی،‌ از مراجع تقلید دهم خرداد ماه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم و در جمع ده‌ها تن از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: بنده و مراجع تقلید در انتخابات از فرد معینی حمایت و پشتیبانی نکرده‌ایم، هرکسی نسبت پشتیبانی ما را به کاندیداهای خاصی بدهد، دروغ و بر خلاف اخلاق انتخاباتی است.
وی تاکید کرد: فضای انتخاباتی باید به دور از دروغ‌پردازی،‌ غیبت، تهمت و با حفظ موازین شرعی صورت گیرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دیدار کاندیداها با مراجع تقلید به منزله حمایت و یا تایید آن‌ها نیست،‌اظهار داشت: ما از ابتدا از هیچ کاندیدای حمایت نکرده و با کسانی که دیدار داشتیم تنها کلیات را طرح کرده و از فرد خاصی حمایت نکرده و الان نیز حمایت نخواهیم کرد.
وی با بیان این که مردم ایران اسلامی از رشد و بلوغ سیاسی برخوردار هستند، افزود: امروز مردم خودشان با دقت به دنبال انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری‌اند و این موضوع را به خوبی دنبال می‌کنند.
این مدرس خارج فقه حوزه علمیه قم به معیارهای یک رییس جمهور اصلح اشاره کرد و اظهارداشت: سابقه روشن، شجاعت، تعهد، تقوا، همگام با موازین انقلاب و آرمان‌های امام راحل و مردمی بودن از معیارهای مهم یک رییس جمهور اصلح است.
وی با بیان این که سابقه روشن برای انتخاب رییس جمهور بسیار مهم است، ‌افزود: سابقه حقیقت اشخاص را روشن می‌کند.
حضرت آیت الله نوری همدانی انقلاب اسلامی خارچشم مخالفان اسلام است، گفت: امروز ما در برابر تهاجم‌های دشمنان و قدرت‌های استکباری قرار داریم و نیاز داریم فردی رییس جمهور باشد تا در برابر این تهاجم‌ها با قدرت بایستد.
وی شجاعت، متواضع و مردمی بودن رییس جمهور را مهم یادکرد و اظهار داشت: باید کسی را انتخاب کرد که فعال بوده و برای خودش شب و روز نمی‌شناسد و برای اجرای عدالت گام برمی‌دارد و بدانید کسی که متواضع و مردمی باشد با دلسوزی و مهربانی برای کشور خدمت خواهد کرد.


 

آیت الله جوادی آملی: این دیدار دلیل بر حمایت مراجع از نامزدها نیست


 

 دفتر آیت الله جوادی آملی با اشاره به صدور بیانیه ای در روزهای قبل مبنی بر عدم حمایت از نامزدهای ریاست جمهوری، همه نامزدهای تایید شده از سوی شورای نگهبان را صالح و انتخاب اصلح را بر عهده مردم دانست.  
حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مسئول دفتر آیت الله جوادی آملی، در گفتگو با ایرنا، ضمن تاکید بر عدم نظر خاص معظم له بر روی نامزدها برای اعلام حمایت وی تصریح کرد: نمایندگان برای تبلیغات خود و نشان دادن ارادت و اعتقاد خود به مراجع می توانند فیلم دیدار را منتشر کنند ولی این دیدار دلیل بر حمایت مراجع از نامزدها نیست.
وی افزود: اگر این فیلمها مشکلی داشت، صدا و سیما نباید آن را پخش می کرد و این فرصت نیم ساعته صدا و سیما برای نشان دادن باورها و اعتقادات نامزدهاست.
گفتنی است در فیلم مستند یک نامزد انتخاباتی دیدار جمعی از مراجع ،دستمایه تبلیغ و اعلام حمایت آنها از نامزدی وی قرار گرفته است.


 

آیت الله موسوی اردبیلی: پخش تصویر دیدار با مراجع به منزله اعلام حمایت نیست


 

دفتر آیت الله موسوی اردبیلی با تاکید بر اینکه پخش تصویر دیدار با مراجع به منزله اعلام حمایت نیست،اعلام کرد:اعلام نظر دفتر تنها از طریق بیانیه و گفتار رسمی ایشان انجام می شود.  
حجت الاسلام والمسلمین پارسا، مسئول اطلاع رسانی دفتر آیت الله موسوی اردبیلی با تکدیب حمایت این مرجع تقلید از یک نامزد خاص تصریح کرد: همه نامزدها امکان دیدار با معظم له را داشته اند و این دیدار دلیلی بر حمایت نیست.  به گزارش ایرنا وی افزود: اعلام نظر رسمی آیت الله موسوی اردبیلی معمولاً از طریق بیانیه رسمی و یا سخنان صریح ایشان است و نشان دادن تصاویر در دیدار نمی تواند اعلام حمایت باشد.
پارسا تاکید کرد که در این فیلم تصاویری هم از مقام معظم رهبری دیده شد ولی این تصاویر دلیلی بر حمایت از نامزدی خاص نیست و همه نامزدها از این دست فیلمها دارند و می توانند آن را پخش کنند.
گفتنی است در فیلم مستند یک نامزد انتخاباتی دیدار جمعی از مراجع ،دستمایه تبلیغ و اعلام حمایت آنها از نامزدی وی قرار گرفته است.


 

یا علی و التماس دعا (برای انتخاب اصلح!)



نوشته شده در دوشنبه 88 خرداد 11ساعت ساعت 11:56 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: انتخابات دهم

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin