سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































عطر حضور

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام به همه

پیامبرمون-صلوات خدا بر او و آلش- فرمودند: وجود یک عالم برای ابلیس از هزار عابد سخت تر است ، چرا که عابد به فکر خود است و عالم به فکر دیگران

پی نوشت: من الان دقیقا چی بگم ولی حرف اول و آخرو پیامبر گفتن؟! تا چند وقت پیش درگیر دعوای عقل و عشق بودم ، حالا گیر و گرفتاری علم و دین هم اضافه شد!! حالا اگه مردین بگین دو دوتا چند تا میشه؟!!! نه خداییش ، مشکلات و مسائل عظیم دنیا رو هم که باید ما دانشجو ها حل کنیم... اساسا هر چی کار سخته مال همین قشر زحمت کش دانشجوئه!! از هر زاویه ای به قضیه نگاه کنیم ها ، به قول دکتر : پدر! مادر! ما متهمیم...

پی در پی نوشت: هنوز اون کتاب رو نخوندم ولی انشااله میخونم بعد خان هفتم امتحانات این ترم!

شهید بشی صلوات+عجل فرجهم- یاعلی مدد



نوشته شده در دوشنبه 90 دی 26ساعت ساعت 1:28 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: ولایت شهید انتخابات دکتر شریعتی

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستان! یاد اون جمله ی اسماعیل هنیئه (در بحبوحه ی نسل کشی22 روزه غزه) افتادم که چقدر زیبا گفت: اگر هزاران نفر از ما را بکشند ، پس هرگز نخواهند توانست روح عبادت ، اصالت و ایمان را در ما نابود کنند...حتما تا حالا خبر شهادت ، مصطفی احمدی روشن ، دانشجوی دکترای دانشگاه صنعتی شریف و مسئول بازرگانی سایت هسته ای نطنز رو شنیدید. می خوام به رسم روزهای بهمن57 بگم: برادر شهیدم ، شهادتت مبارک! از خدا فقط میخوام که توفیق "دانش جو" بودن رو به همه ی دانشجویان مسلمان بده تا به همه ی دشمنان اسلام ثابت بشه که علَم علم هیچ وقت روی زمین نمی مونه... دنیا بدونه که ما تا اخر ایستادیم... پای همون ارمان هایی که پدرانمون به خاطرش جنگیدن و خون دادن...  

 پی نوشت(با ربط): ایستادگى شرط اول است. ملتها در راهى که شروع میکنند، باید استقامت کنند...

 

پی نوشت(بی ربط!): خیال میکنند ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالبیم. اینجور نیست. ما امروز در شرائط شِعب ابى‌طالب نیستیم؛ ما در شرائط بدر و خیبریم. ما در شرائطى هستیم که ملت ما نشانه‌هاى پیروزى را به چشم دیده است؛ به آنها نزدیک شده است؛ به بسیارى از مراحل پیروزى، با سرافرازى دست پیدا کرده است.

پی نوشت(بی ربط تر!!): کاش یادمون نره ، برادرا و خواهرامون رو توی غزه! هولوکاست واقعی در غزه هنوز هم در حال وقوعه... و مدت هاست در بحرین و جاهی دیگه ادامه داره! یادمون نره که هنوز هم هر روز ادم هایی از گرسنگی و بیماری میمیرن ، در حالیکه عده ای از شدت شکمبارگی دچار مرض های ناشناخته ای میشن! ظلم وجود داره ... حق کشی وجود داره ... آرمان کربلا هنوز زنده است... دنیا همیشه منتظر قیام یه اباعبدلله... یه اباصالح... یه انسان کامله... اگه درست نگاه کنیم ، زمان نگذشته ... هر روز عاشوراست ... چشماتون رو لازم نیست ببندید تا تصور کنید ، لازم نیست چله بگیرید تا خواب امام رو ببینید... ندای هل من ناصر همین الان ، برای من و شما تکرار میشه! فقط باید لحظه شناس باشیم...

شهید بشی صلوات(با عجل فرجهم) - یاعلی مدد 



نوشته شده در چهارشنبه 90 دی 21ساعت ساعت 9:37 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: شهادت کربلا عشق ولایت شهید امام هسته ای اربعین

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام به همه! امروز امتحان اندیشه1 داشتم! 11دیشبش فهمیدم که امتحان ساعت10 نیست و 7ونیم صبحه!!! در حالیکه ظهر دیروزش یکی از دوستام تازه کتاب رو برام خرید و من بعد از ظهر برای اولین بار کتاب مربوط رو زیارت کردم ، اما با اعتماد به نفس کم سابقه ای 7ونیم رفتم سر جلسه و 8و نیم هم برگه رو دادم!!

مامانم(بعد از امتحان): یه دور خونده بودی؟!

من(همون بعد از امتحان): اره! صبح تمومش کردم!!!

یکی از سوال های امتحان این بود که کلا شیطان چی بود و کی بود و چند چند بود با ما؟! منم جاتون خالی ، دلتون نخواسته باشه ، هر چی می دونستم نوشتم و آخرشم تا می خورد زدم این موجود آب زیرکاهو !! هر چند بزرگترین دشمن ما همین نفس خودمونه که باید فقط ازش به خدا پناه برد ولا غیر!

پی نوشت: تازه دارم یادداشت دانشجویی می نویسم! دوستان میگن عمومی رو اساسا باید این طوری پاس کرد!! خدا نمره شو به خیر کنه ان شااله!

یه صلوات با عجل فرجهم فراموش نشه- یاعلی



نوشته شده در دوشنبه 90 دی 19ساعت ساعت 7:33 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: امتحان عشق درس دانشجو شیطان پاس

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام بر دوستان بهتر از آب روان! میفرماید که: گل در بر و می در کف و معشوق به کام است/ سلطان جهانم به چنین روز غلام است/ گو شمع میارید در این جمع که امشب / در مجلس ما ، ماه رخ دوست تمام است.../ مگه کسی شک داره ، هویزه تصویری از کربلا بود ؟ مگه بزم از این قشنگ ترم میشه؟ به هویزه میگن : سرزمین نبرد های تن به تانک ... تن به اسب... سر به نیزه... عاشورا رو همه حفظیم... مردِ شب عاشورایی می خوایم! جوون مرد می خوایم... نمیدونم چی شد تصمیم گرفتن 16 آذر بشه روز دانشجو ، اما بعد از هویزه ، 16 دی شد روز دانشجوی واقعی! اگه دانشجو همون عنصر پاک نهادی باشه که تمام ذرات وجودش قراره در آتش تمنا پخته بشن... همون آتشی که خاک رو آدم میکنه ؛ پس 16 دی ، روز دانشجو رو به همه ی "دانش جو" یان تبریک میگم!

 حسین علم الهدی ، فقط یه اسم بود ... اون انسانی که برای آرمانش ، برای عقیده اش ، جونش رو کف دست میذاره و در پرواز عاشقانه ش ، فناشدن در پیشگاه محبوب رو تجربه میکنه ، همون ادمیه که مسجود ملائک ، بلکه مسجود کائنات شده... و ما ، به قول حاج اسماعیل دولابی- که خدا رحمتش کنه- : هر وقت ادم شدیم ، ملائکه برامون سجده میکنن ، همون طور که برای پدرمون آدم سجده کردن!

پی نوشت1: زینب این حسین ، بالای گودال قتلگاه نرفته! دنبال یه پیرهن پاره هم نگشته...!

پی نوشت2: این داداشمون برای خواهرش ، برای خواهراش... یادگاری زیاد گذاشته ، یکیشو مینویسم این جا که با هم بخونیم:" زیستن برای مصرف و مصرف برای زیستن ؛ یک دور باطل . دور حماقت ، کار ، استراحت ، خوردن ، خوابیدن ؛ همین و بس!!! بهتر است کمی فکر کنیم... ما تمام تلاشمان و ناراحتی هایمان  و رنج ها و حتی نوع احساس هایمان در این است که بهتر زندگی کنیم به جای اندیشیدن به این که چگونه باید زندگی کنیم و چرا؟ زندگی یعنی چه؟ تلاش برای چه؟ اصلا چرا زندگی میکنیم ؟ به این ها توجه نداریم. درست مثل کسی که پله گذاشته تا خود را به پشت بام برساند اما همین که پا روی پلکان اول گذاشت ، آن قدر راجع به خود پله فکر کند ، سوراخ سمبه های آن ، رنگ آن و ... که لحظه ای خواهد رسید و گریبان مرگ او را فرا خواهد گرفت و هنوز در فکر اینست که پله چوبی را تبدیل به پله فلزی کند و فلزی را تبدیل به کائوچویی یا طلا یا ... و در نتیجه عمر تمام می شود و خود را به بام نرسانده است! هدف خداوند از افرینش انسان تکامل و رسیدن به اوست و سرمایه های مادی را در اختیار انسان گذارده تا در خدمت ان هدف به کار بریم اما... چگونه به دست خود استعداد ها و نبوغمان را دفن می کنیم و در گورستان فراموشی رها میکنیم و به قول قرآن زندگی مان کافرانه می شود! مراجعه کنید . با دقت به سخن خدا گوش دهید تا چگونگی زندگی و راه و هدف  و نوع نیاز هایمان را از فرهنگ و ایدئولوژی قرآن بگیریم  و به همه جهانیان ثابت کنیم که قرآن برای همه ی زمانهاست و عمل به ان برای همه ی نسل ها..." 

پی نوشت3: ماشاالله! حزب الله! حاجی بخشی هم به رحمت خدا پیوست...

پی نوشت4 : توی جبهه رسم این بود: هر کی از همه بسیجی تر ... پر!

پی نوشت5 : هر که دارد هوس کرببلا بسم الله...  

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یاعلی والتماس دعای فرج



نوشته شده در شنبه 90 دی 17ساعت ساعت 1:20 عصر توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سلام دوستان! فقط اومدم که آغاز سال 2012 میلادی رو به همه تبریک بگم و به بعضی ها هم تسلیت!!

البته تولد امام موسی کاظم-علیه السلام - رو هم باز به همه و به خصوص به امام رضای عزیزم تبریک میگممؤدب

پی نوشت: استثنائا ندارد!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یاعلی والتماس دعا



نوشته شده در یکشنبه 90 دی 11ساعت ساعت 7:7 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

بسم رب الشهدا و الصدیقین

اندیشه ، قیافه ی رو به طبیعت ذکر است و ذکر ، قیافه ی رو به ماوراء طبیعت اندیشه...

پی نوشت1: سلام دوستان

پی نوشت2: این جمله رو مدتیه دارم با خودم تکرار میکنم ... گاهی بی اون که بدونم بلند بلند میگم! این از حرفای علامه جعفری-ره- هست... مدتیه میخوام درگیر افکارش بشم... به نظر شخصیت جالبی میاد

پی نوشت3: نهم دی ماه رو توی تقویم نوشتن روز بصیرت... برای درست نگاه کردن ، هر روز فرصت هست اما یادمون نره شاید فردا دیگه نباشیم... وظیفه رو باید در لحظه شناخت و عمل کرد؛ به قول مولامون امام علی-علیه السلام- جنگ ، جنگ ثانیه هاست!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجههم

یاعلی والتماس دعای فرج



نوشته شده در چهارشنبه 90 دی 7ساعت ساعت 5:3 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر
طبقه بندی: شهادت مولا عشق ولایت علی امام اندیشه ذکر بصیرت

بسم رب الشهدا و الصدیقین

دمی که بی تو سر آید خدا کند که نیاید/ الا که هستی مایی ، خدا کند که بیایی/تو مشعری، عرفاتی ، تو زمزمی تو فراتی /تو رمز آب بقایی ، خدا کند که بیایی/دل مدینه شکسته حرم به راه نشسته  /تو مروه ای، تو صفایی ، خدا کند که بیایی

ترا به حضرت زهرا ، بیا ز غیبت کبری

دگر بس است جدایی ، خدا کند که بیایی

پی نوشت: باید خودتان را آماده نگه دارید، خودتان را به‌روز نگه دارید، بصیرتتان را به‌روز نگه دارید، اخلاصتان را به‌روز نگه دارید، به‌روز بسیجى باشید و بسیجى بمانید؛ این رمز موفقیت ملت ایران و جامعه‌ى عظیم ایرانى است.

پی نوشت2: اگر عرصه را بر ما تنگ کنند ، واقعه ی عاشورا را تکرار میکنیم!

پی نوشت3: سلام دوستان! داشتم فکر میکردم ملتی رو که حسین داره ، ملتی رو که مهدی داره ، از چی میشه ترسوند؟!

پی نوشت4:چون برای بعضی از دوستان شبهه پیش اومده بود ، خواستم بگم منظور از ملت، ملت اسلام هست، همون امتی که رسول خدا تا آخرین لحظه ی عمر نگرانش بودن... نه لزوما ملت ایران!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یاعلی والتماس دعای فرج



نوشته شده در جمعه 90 دی 2ساعت ساعت 10:31 صبح توسط مهم نیست کی هستی و از کجایی؟| نظر

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Night Skin