• وبلاگ : عطر حضور
  • يادداشت : 16آذر يا 16 دي؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عماد 
    اگر دوست داريد 16 دي را بکنيد: 9 دي + 1 هفته
    اينجوري افتخارات نظام را دوباره توي بوق کنيد و جشن بگيريد.
    وقتي آقايان ميگويند جرقه بيداري منطقه 9 دي بود. اين حق طبيعي شماست که تا ميتوانيد مانور تبليغاتي کنيد.
    اصلا هم کم نياوريد، اگر آورديد از کربلا مايه بگذاريد.
    پاسخ

    عليك سلام سيد عزيز! چرا بحث رو سياسي مي كنيد؟ علاقه اي ندارم بدونم آقايان چي ميگن و چي براشون مهمه!! حضرات ممكنه هر روز افاضه ي فيض بفرمايند كه چنان است و چنين است اما اين شهداي هويزه كه ازشون گفتم ،‏ بحثشون فرق داره! اساسا: عاشقان را ملت و مذهب خداست... به عقيده شخص من 16 دي شايد پتانسيل بيشتري داشت براي اينكه توي تقويم اسمش بشه روز دانشجو! هر چند من با اين روند اسم گذاري روزها مشكل دارم... اما حالا كه دوستان دوست دارن بذارن ، چرا اين طوري نذارن؟ً! نمي دونم چقدر با شهيد آويني موافقيد اما ايشون ميگن اگر ميخوايد شهدا رو بشناسيد ،‏داستان كربلا رو بخونيد... و حقيقتش هم اينه كه كربلا يه اسم و يه حادثه نبود ،‏يه حقيقت بود كه قرار بود الگو بشه ... چون بازيگرانش الگو بودن ... خدا خواست تا الگوي ما باشن ... اميدوارم تونسته باشم منتقل كنم كه جنس بحث من با جنس بحث شما كاملا متفاوته ... حداقل من اين طور فكر ميكنم! ممنون از حضور و نظر لطفتون. ياعلي و التماس دعا


    سلام

    امام صادق(ع) درباره حق تلاوت آيات مي فرمايد:
    آيات آن را با دقت بخوانند، حقايق آن را درك كنند و به احكام آن عمل نمايند، به وعده هاي آن اميدوار، و از وعيدهاي آن ترسان باشند، از داستان هاي آن عبرت گيرند، به اوامرش گردن نهند و نواهي آن را بپذيرند، به خدا قسم منظور حفظ كردن آيات و خواندن حروف و تلاوت سوره ها، يادگرفتن اعشار و اخماس آن نيست.»

    در انتظار قدوم پرمهر شما
    يا علي
    [گل][گل][گل]

    پاسخ

    سلام. ممنون از اين حديث. انشااله توفيق درك كلام خدا رو داشته باشيم. ياعلي
    + دوست دارم بسيجي باشم 

    سلام

    در تاريخ افراد زيادي هستن که مي تونن براي دانشجو و جامعه ي دانشگاهي الگو باشن. احمد قندچي، مهدي شريعت رضوي و مصطفي بزرگ نيا هم شهدايي بودن که وظيفه ي خودشون رو در لحظه شناختن و در روز 16 آذر جونشون رو در راه هدف مقدسشون دادن. چمران ها و آويني ها و علم الهدي ها هم الگوهاي بي بديل تاريخ دانشگاه هستن. اگه دانشجو بيدار باشه، هر روز روز دانش جوست.

    16 دي هم يکي از همون روز هاي دانشجو و بيانگر بيداري دانشجوست

    التماس دعا

    يا علي

    پاسخ

    سلام. هر روز ، روز دانشجوست... قشنگ بود! محتاجم. ياعلي